Det här med att vara sjuk.

Har aldrig riktigt varit min grej. Ligga hemma ensam, inte träffa människor, rastlöshet och så vidare... Förstår inte meningen med det hela. Jättesjuk är jag visserligen inte, men om valet står mellan att stanna hemma en dag till och undvika att smitta mina klasskamrater så tar jag hellre en dag i tristess. 
Så. Vad ska vi hitta på i dag då? Har lite skola att fixa. Lite tidsplanering skulle inte skada. Sedan ska en PDF trollas ihop. Kanske skulle ta och fixa lite matlådor till resterande del av veckan? Ingen dum idé. Borde gå och inhandla halstabletter också.
Jahapp, överlever säkert denna dag med. Men insåg en sak i morse som jag egentligen redan vet, men ibland är det kul att bli påmind: Fan vilken bra skola jag går på och vilken grym klass jag har. Vill inte missa en enda dag tillsammans med er.
Nu ska jag försöka få dagen i rullning så jag får vakna upp och gå till skolan i morgon istället.
Hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0