kort uppdatering från stresslandet

Det är galet mycket just nu med två projekt i skolan och flytt på lördag. Det skulle vara lite halvlugnt om det inte vore för följande tre faktorer; en gruppmedlem är sjuk, vi har redovisning på måndag och då ska allt vara klart och sist men inte minst så har jag inte packat klart och jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med det. Men! Som den sanna optimisten vet jag ju att det på något konstigt vis kommer att lösa sig till slut, failure is not an option.

Vi har lagt upp vår reklamfilm på en hemsida som länkar hit till ickebloggen vilket har genererat ett par nya besökare, så Hej nya besökare!

Men nu är det dags att återgå till photoshop. Take care now bye bye then!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0