the end of an era..

Så idag fick jag och Frida ett tråkigt besked, vi får nämligen inte förlänga kontraktet på vår fina lägenhet vilket innebär att vi är bostadslösa från och med den sista juni. Mycket trist! Även om vi bara hunnit bo här två månader har den gjort ett stort intryck och jag har svårt att tänka mig att vi skulle hitta någon ny lgh som passar oss lika bra. Ni som varit här på besök har väl inte annat än kunnat konstatera att den är fab, inte sant? Två badrum (perfekt när två tjejer delar lya), tvätt- och diskmaskin och en balkong som vi ännu inte hunnit vistas på. Well well, det är med sorg i vårt hjärta vi ska börja bostadsletandet (FYFAN VAD JAG HATAR ATT FLYTTA!!) Så om någon har något hett tips på lägenhet så är det väldigt välkommet. Allt är intressant!

Take care now bye bye then

/Emma

Kommentarer
Postat av: sara p.

åh, ja. den var fin som snus.

2009-03-09 @ 22:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0