tessans inbjudningskort

Min goda vän Tessan fyller 25 detta år och det gör även två av hennes närmaste vänner, de har för avsikt att ställa till med en stor fest för att fira detta och bad om min hjälp till att göra inbjudningskorten. Hell yeah! svarade jag (inte riktigt, men ungefär). Jag fick en text som skulle med och utseendemässigt endast direktiven "snyggt" och "galet", vilket lämnade mycket spelrum för mig rent grafiskt. Efter några skabbiga utkast fick jag lite inspiration av Ferhats inspirationskällor (tack!) och även en bild som fick bana väg för exakt hur galna korten skulle bli. I lördags lade jag sista touchen på dem och Tessan och hennes vänner blev nöjda och glada med slutresultatet och därför kan jag lägga ut dem här för allmän beskådan. 

Färgerna är absolut inte anpassade för webben och ser för jävliga ut.


Kommentarer
Postat av: Calle igen

Grand travail, je suis impressionné !

2009-03-09 @ 12:07:56
Postat av: sara p.

jag tycker att det ser fint ut.

du är så bra emma!

2009-03-09 @ 15:10:15
Postat av: Mamma såklart:)

Det är tre rikgtiga stjärnskott som ska firas detta år..och det får du fram superbra..mer än så behöver man väl inte säga..jag hade gärna varit med på det partyt :)

2009-03-09 @ 19:27:29
Postat av: Mamma såklart:)

Det är tre riktiga stjärnskott som ska firas i år, det framkommer superbra på de här inbjudningskortet..jag hade gärna varit med på det partyt :)

2009-03-09 @ 19:32:39
Postat av: Falun-Martin

Que lo tiene buena presencia! Estoy hondamente impresionado por tu habilidad!

2009-03-10 @ 11:15:21
Postat av: emma

jag förstår inte spanska, kristna martin!

2009-03-10 @ 15:57:20
URL: http://dettaeinten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0