Lägger in mitt veto...

Förtydligande av Emmas "allt är intressant" i det tidigare inlägget. Det vi söker är följande:
  • Två toaletter är ett KRAV.
  • Diskmaskin och tvättmaskin ska höra till interiören.
  • Lägenheten ska ligga nära till skolan och nära till stan.
  • Bra förbindelser, minst 3 möjliga spårvagnar.
  • Balkong mot söder.
  • Max 3000:- i hyra vardera. 
  • Ett grymt trådlöst bredband.
  • Köksbord, stolar och soffa vore trevligt då vi båda har dessa 38 respektive 124 mil bort.
I övrigt får det gärna vara en andrahandslägenhet, bara vi får behålla den så länge vi vill.

När jag tänker efter stämmer alla dessa punkter in på vår fantastiska lägenhet.
Håller med Emma. Sorg i våra hjärtan.

Men hjärtligt välkomna att tipsa om andra fantastiska lägenheter!

Kommentarer
Postat av: emma

hahahahhahahahaha you fucked up little girl!

2009-03-09 @ 21:27:26
URL: http://dettaeinten.blogg.se/
Postat av: emma

förresten så står mina stolar nere i förrådet, de tog jag med minsann!

2009-03-09 @ 21:27:56
URL: http://dettaeinten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0