slutspurt

Jo, flitens lampa brinner så här sista veckan i skolan.. Den stora redovisningen nalkas på fredag och mycket återstår att göra. Jag har gjort någon form av propagandaaffisch till vårt projekt som ni ser här nedanför - lite censurerad men den med hökögon kan nog ana sig till något under den svarta rutan! :)



Det finns i alla fall något där under..

På söndag åker min allra käraste sambo iväg till Skellhell och ska vara där en månad, det kommer bli ensamt med silverfiskarna. På tal om silverfiskarna! Jag har som vant mig vid att döda några på mitt rum varje morgon när jag vaknar och tänder lampan och det är långt ifrån okej, men inte så mycket att göra åt förutom att vänta på de där jävla dosorna från Anticimex. Men idag! Idag, kära läsare, gick de över gränsen när jag upptäckte att de besudlade Gud! Jävla äckliga djur get the hell of my computer! Sprayade en jävla massa radarspray i mitt rum och lämnade lampan tänd när jag gick i morse. Våra silverfiskar verkar dock vara några slags hybrider eller bara allmänt efterblivna för de har missat att de ska vara ljusskygga. Usch.

Take care now bye bye then!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vi måste ju vara grymt mysiga att bo med eftersom de inte kan hålla sig borta.. men men, silverfiskarna är en historia, spindlarna en helt annan.



Muterade tro?



usch fy blä!

2009-06-10 @ 22:17:25
URL: http://dettaeinten.blogg.se/
Postat av: johan08

det kan vara pälsängrar med. de ser ut som silverfiskar men äter hål i kläder. good shit!

2009-06-12 @ 12:37:30
Postat av: emma

ah nej, jag har bra koll på både pälsängrar och silverfiskar, tyvärr. har haft problem med båda i tidigare lägenheter :/

2009-06-12 @ 17:08:15
URL: http://dettaeinten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0