night of the vampire


Jag har legat hemma sjuk i typ tre dagar nu och dött av tristess, varit för sjuk för att orka lämna sängen men för frisk för att orka ligga i sängen hela dagarna. Har dock inte haft så mkt annat val då jag är febrig och jobbar på att hosta upp mina lungor, så jag har alternerat mellan gud och teven och Frida för att få någon slags underhållning.

Any-ho, jag är lite av en missbrukarpersonlighet, om jag gillar en låt så vill jag bara lyssna på den tills jag tröttnar, om jag gillar någon mat, så vill jag bara äta det tills jag tröttnar. Detta har förstås sina för- och nackdelar, ur näringssynpunkt framför allt när det gäller mat. Många perioder har jag levt på korv med bröd (djurvänlig sådan of course). Idag har jag hängt i photoshop halva dagen, ritat en vinylskiva bland annat, den blev fin. Sen gjorde jag en kladd på ett skivomslag till en av låtarna jag missbrukar just nu, det är mest typograferingen som jag lagt ned tid på, som synes. Ni kan lyssna på denna fantastiska låt genom att klicka play här va.



Kommentarer
Postat av: kott

tycker du ska sluta hosta nu gumman. dock verkar du vara väldigt produktiv i det tillståndet. grymma grejor! :)

2009-04-09 @ 02:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0