Ungdomens soliga dagar.

Jehepp. Solen skiner ute i dag och jag har många aktiviteter som jag gärna skulle fördriva dagen med:

  • Slappa i solen
  • Ta en promenad - i solen
  • En löprunda - i solen
  • Dricka en öl - i solen
  • Ta en fika - i solen
  • Besöka Slottskogen för första gången - i solen
  • Shoppa - i solen - mellan affärerna i alla fall. (Och för pengar jag absolut inte har.) 
  • Grilla - i solen. Kanske på Ramberget med utsikt över stan?
Jehepp. Solen skiner ute idag och jag har många aktiviteter som jag gärna skulle fördriva dagen med...
Nu går jag till skolan, sitter inne halva dagen och diskuterar eventet "Chefsdagen" istället.

Tjillevipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0