Torsdag, sol, besök och Madonna.

Ute skiner solen och inne sitter jag. Måste säga att det svider i lillhjärtat när man är illa tvungen att sitta inne en av sommarens få soldagar... Jag hoppas starkt på helgen. Kom igen solen!

I morgon invarderas Guldheden med besök från alla håll och kanter - inte en yta blir fri från madrasser och norrlänningar. Härliga tider! Efter jobbet ska jag forsla 2 skelleftebor och 2 umebor till vår lägenhet och Anders lägenhet. På lördag morgon kommer Cissan ner. Under helgen lär aktiviteterna dugga tätt - Liseberg, Nef, shopping, kanske en skärgårdstur om vädret håller i sig, och sist - men absolut inte minst - Madonna på söndag.

Längtar efter min halvdag på måndag också... Sedan återstår det endast 4 arbetsdagar innan sommarens slit är över för denna gång. Välkommen säger jag till reklam och marknadsföring!

Två veckor efter skolans start inträffar nog ändå det som jag längtar absolut mest efter just nu. En hel veckas ledighet tillsammans med Anders. Grekland, sol, bad, drinkar, billig öl och kärlek. Kommer att kännas som himmelriket efter en intensiv sommar som denna.

Träffade Emma en snabbis igår efter hennes besök på Ullared. Stackarn var helt slut efter dagen men hon hade fyndat en hel del! Kanske man ska dra dit någon gång, var ändå ungefär 5-6 år sedan jag var där... Får bli någon gång när jag känner mig rik.

Hoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0