När jag ändå håller på...

Skriva lite på vår ickeblogg är ju perfekt för en väsande figur som jag. Tänkte passa på o bjuda på lite bilder från den händelserika helgen som passerade nyligen.


Min hunk.


Helgens bildfångst.


Sofia, Sofi, Cissi at Madonna.


Madonna


50-åringen


Glädje ut i fingertopparna.


Himlen är ögonond.


Den här bilden är så sjukt rolig! Ser ni hur inklippt Anders ser ut? Hahah kan inte sluta skratta åt den, helt fantastiskt...

På tal om fantastiskt, helgen om något har varit helt fantastiskt. Stranden för första gången i Göteborg denna sommar, tre härliga norrlandsbrudar på besök, Nefertiti i sin absoluta toppform i lördags, söndagshäng i lgh och hemma med Emma, Dans allsvenska premiär med Djurgården, Madonna på söndagkväll och några timmar på stan i måndags. 

Den här helgen är svåröverträffad.



Kommentarer
Postat av: Linda

Jävligt rolig bild på dig, cissi o anders. hahaha det ser ju helt galet ut. :)

2009-08-12 @ 12:08:11
Postat av: Frida

Haha jag vet det är helt sjukt roligt... ser ut som ett montage!

2009-08-12 @ 14:30:40
URL: http://dettaeinten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0