Ja, jag säger då det.






Har haft en riktigt tung dag i dag. Har varit trött, grinig och allmänt hängig. Jag hade tänkt skriva av mig, men nu är jag så trött att jag inte orkar. Väljer istället att se saker och ting från den ljusa sidan. Ja, jag säger då det, de dagar man inte riktigt orkar hela vägen är det guld värt att ha grymma vänner. Här ovan ser ni ett gäng härliga människor som gör dagarna värda att genomlida - hur trött, grinig och allmänt hängig man än är. Borde jag lägga in Facebook-loggan också eller? :)

Nej, i morgon blir det disciplin och ordning i leden.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anders

Edward ser förbannat sugen ut på min plate-of-love (taco).

2009-04-04 @ 10:47:09
URL: http://www.ilovejens.com/blogg
Postat av: Frida

haha jag vet, hade faktiskt tänkt skriva det.. :)



humoor.

2009-04-04 @ 12:41:32
URL: http://dettaeinten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0