elakt!

Igår kväll var jag, Elin och Hanna på väg hem från Sara efter en ytterst trevlig filmkväll (Slumdog Millionaire - se den!) och såg denna lapp i busskuren. Stackars Noah som tappat sitt PSP! Det roliga var att det stod att den var svart, men sen var det överstryket och det stod att den var silver - elak som jag är kunde jag inte låta bli att stryka över silver och skriva dit röd hehe. Så om ni ser något PSP, vilken färg som helst! Ring Noah!

 

 

Take care now bye bye then!

 

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Men dela gärna ut hans nummer till hela internet -.-

2009-09-06 @ 10:20:04
Postat av: sara p.

jag undrar hur gammal noah är? först tänkte jag runt fem år, men ju fler gånger jag läser lappen och tänker på dess placering (nära chalmers), ju mer övertygad blir jag om att noah egentligen är en lagom tjock man i 25-års åldern...

du borde ringa och kolla och återkomma i ämnet, emma!

2009-09-08 @ 20:25:35
URL: http://hannuochsarut.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0