hej & hå

Det blir verkligen inte mycket till uppdaterande nu i dessa bråda tider, det är projekt, flytt, liv, sol, väder, död, ja, allt möjligt som upptar min och Fridas tid. Imorgon är det iaf dags för flytt till guldheden, fyfan vad det är jobbigt att flytta. The end of an era för Brämaregatan i alla fall.

Sen försöker jag hitta extra- och sommarjobb för fullt, alla tips är välkomna! Jag sysselsätter mig även med att rita en poster till Dollys band, samt göra en hemsida till min farfars stugby. Vilket är lite trixigt när mina webkunskaper är aningen ringrostiga när jag inte gjort en hemsida på 8 år. Heja.

Any-ho, ni får se loggan.



That's all folks, take care now bye bye then.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Kott

You're so sharp Emma!

2009-05-08 @ 19:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0