always all ways

På min gamla mobiltelefon har jag haft ett gäng filmer på Ebban som jag tyvärr inte kommit åt då jag inte haft något batteri till den (pga att telefonen tog ett dopp i en toalettstol varpå batteriet blev vattenskadat och sprängdes). Detta har varit jättetråkigt för de filmerna betyder mycket för mig. Men så hittade världens bästa Daniel (hellodolly) en överkörd mobil och han tog batteriet från den och gav det åt mig så jag kunde kolla om den passade till min, vilket den gjorde! Så nu har jag laddat över en miljard filmer på söta Ebba och lagt upp några av dem på youtube. Jag förstår att ni kanske inte tycker det är så kul att titta på filmer på en hund, men hon var världens bästa hund, utan att överdriva. Så titta på klippen nedan.


Ebba fastnade i en jiffypåse och hennes elaka matte försökte få henne att promenera omkring för det såg så roligt ut.





Så här lät den söta lilla pärlan när man kelade med henne.


Jag hoppas du har det fint i hundhimlen, älskade Ebba.


Kommentarer
Postat av: Frida

Hon är underbar. Du är underbar.

Godnatt sötnos!

2009-05-25 @ 00:15:47
URL: http://dettaeinten.blogg.se/
Postat av: Kott

Ååh, vad fin! Världens sutta!

2009-05-25 @ 22:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0