summa summarum

Dåliga saker:
  • Att jag glömde min älskade skinnjacka någonstans på stan i lördags och att något mongo plockade den. Du kommer att få gonorré i ansiktet för det, det ska du ha klart för dig.
  • Sömnbrist pga för mkt koffein som är en följd av för mycket saker att göra med skola, jobb och annat.
  • Silverfiskinvasionen i vår lgh, har inte vågat öppna en av mina garderober på en vecka nu.
Bra saker:
  • Jag fick jobbet på Landvetter så nu får jag stiga upp 3.45 och packa flygplansmat hela dagarna. Hoppas bara på att jag får jobba mycket i sommar så jag kan försörja mig.
  • Jag hittade en skapligt snygg skinnjacka på tradera, också en 70-tals variant, som jag budat på och väntar på att den ska anlända med posten. Detta är dock emot alla mina principer att inte köpa skinnprodukter, men jag tröstar mig med att den är begagnad och inser i smyg att jag är en fåfäng hycklare. 
  • Martins (Du är en pärla!) polare kunde inte följa med på Rockbåten vilket innebar att yours truly fick köpa hans biljett och vilka ska spela där om inte.....


OH JOY!
  • Jag får åka med The Movements till el stockholmo = trevligt sällskap och sparar pengar. You're the man, Daniel!
  • När jag ändå är i Stockholm passar jag på att klämma in en liten visit i Västerås och träffa gamla vänner och allt sånt. Har tänkt åka dit hela våren men så har det inte blivit av, men äntligen får jag klämma lite på lite folk! Wohoo!
Så var det med det.

Take care now bye bye then!

CIao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0