ny mobil nya synder



första bilden med ny mobil är ju alltid lite speciellt va. de måste bevaras någonstans och varför inte här? så kan jag samtidigt passa på att uppdatera frida om hur jag ser ut eftersom vi inte setts på nästan en månad. hej frida! jag ser likadan ut som när du åkte!

any-ho, en ny mobil alltså. senaste året har jag avverkat mobiler på löpande band, med toalettbad, stölder och sen rackeltelefoner som var trasiga egentligen. nu har jag dock INVESTERAT (det är verkligen en investering för den var skitdyr och jag är skitpank) i en ny, en fin och röd w995. oh joy! så, kära w995 (jag har inte hittat på något passande namn än som gör att haun matchar med gud) - härmed lovar jag att inte tappa dig i toalettstolen, inte supa bort dig, inte ha dig i jackfickan så du blir stulen av lömska ficktjuvar, inte tappa dig i golvet och inte glömma dig på systembolaget. amen!

take care now bye bye then!

ciao!

Kommentarer
Postat av: Evalotta

du har så vackra ögon emmish! puss på dig, snart kommer jag!

2009-07-07 @ 23:25:22
URL: http://kottish.blogspot.com
Postat av: Frida

Precis lika snygg som alltid! För den delen så tror min mamma att du är modell. :)



"inte glömma dig på systembolaget"

Handlar kanske om en jacka men jag känner mig en aning träffad också.. fast mer definierat var det i för sig i en fläkt, på systemet. Och en lila telefon.



Det finns fler likheter mellan oss än man kan tro.

Jag ska försöka att inte glömma dig på systemet bara.



Puss!

2009-07-08 @ 14:23:04
URL: http://dettaeinten.blogg.se/
Postat av: emma

tack kotten!



frida: haha du får krossa din mors fantasier genom att berätta hur jag ser ut dagen efter en svår fylla. :P då äre andra grejer vettu. :P haha ja, systembolaget skördar sina offer alltså. tror vi får hålla varandra hårt i handen nästa gång vi är där, det är nog lika bra. slipper man riskera något. snart ses vi vettu! puss!



2009-07-08 @ 16:05:05
URL: http://dettaeinten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0