tessans ickepresent

Sådärja, nu har Tessan fått sin ickefödelsedagspresent, så då kan jag visa åt resten av världen mitt senaste alster. Det är en tavla och damen på bilden ska föreställa Tessan dårå.


(Orkade inte öppna photoshop så jag tog bara en skärmdump, därav den vackra kanten nedtill)


Har kommit hem från Stockholm för en stund sen, är ganska sliten efter rätt lite sömn i helgen. Men det var en riktigt skojig helg, fått träffa bästaste vännerna och min syster och även fått köra lite bil, wohoo. Det händer inte alltför ofta. Nu ska jag dö framför teven.

Take care now bye bye then!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: win!

hahaha satt och funderade i typ en halvtimme på vart jag hört "take care now bye bye then". höll på att bli galen, men SEN KOM JAG PÅ DET!

och hittade till och med det här: http://www.entertonement.com/clips/phndmxbvrk--Bye-bye-thenJim-Carrey-Ace-Ventura-Ace-Ventura-When-Nature-Calls-

2009-10-03 @ 02:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0