drömjobbet

Idag har jag varit på anställningsintervju och gjort bort mig totalt, jag skyller på feber och massivt intag av alvedon för att dämpa denna. Jag skulle säga att jag jobbat som receptionist på Toni & Guy ett par år och jag sa Toni & Gay... Tror inte jag kommer ro i land det jobbet direkt.

Hur som helst, så har jag några drömjobb. Ett av dem vore att jobba på Kesselskramer i Amsterdam, de är helt dumma i huvudet vilket framgår av några exempel på deras annonser här nedanför. Jag funderar starkt på att söka praktik där iaf, men då ska man nog ha en redigt bra portfolio, tror inte de tar in vem som helst som praktikant. Well, well, detta är delar ur en kampanj som de gjorde för ett lågbudgethotell som är vida känt för att kanske inte vara det fräschaste.






What can i say? De är genier!

Kommentarer
Postat av: Elin

ahh, Toni&Gay, har dom ingen humor? Ser loggan framför mig! Och om vi ska vara ärliga så är ju grabbarna i den branschen mer gay än guy, egentligen. Sjuka reklambyrå-grejer, I loooove. Behövde nåt upplyftande idag, tack! :) Krya på dig också

2009-04-06 @ 21:03:27
Postat av: Frida

Emma, what can i say? DU är ett geni och jag älskar dig för det!

Nu får du ta och krya på dig för jag behöver dig på skolan imårrn och alla andra dagar.

Puss puss.

2009-04-06 @ 22:44:43
URL: http://dettaeinten.blogg.se/
Postat av: emma

ni är ju bara för fina, kexen! <3

2009-04-07 @ 07:58:01
URL: http://dettaeinten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0