jag är kär i den längsta mannen på jorden


Okej, först och främst en hälsning till min kära sambo Frida: DU SUGER PÅ UPPDATERINGAR!

Sådärja, då var det avklarat. Nu har vi så flyttat, städat, städat, städat, packat upp och städat lite mer. Utan att överdriva såg vår nya lgh ut som en knarkarkvart och har nog inte blivit städad sen 1800-talet, förutom dammsugning. Det är fortfarande ett hakkors ritat i dammet på köksfönstret, den borde vi ta bort hhm.

I onsdags var vi på konsert, The tallest man on earth, det var helt jävla suveränt. Här har ni en fin slagdänga att lyssna på medan ni läser klart detta inlägg. Tryck bara play!



Ikväll ska jag och Daniel (Hellodolly) och se When we falls avskedskonsert, det blir nog fina grejer det. Annars har vi jävlart fullt upp med allt möjligt, pestanalyser hit och dit, affischer hit och dit, jobbsökande hit och dit, etc. På måndag ska jag i alla fall på intervju för ett extra- och sommarjobb och det är ett jobb jag väldigt väldigt gärna vill ha, så håll tummarna på att jag ror det i land!

Avslutningsvis tänkte jag bara uppmuntra folk att sköta hygienen så här i sommartider när det är varmt och kvavt i kollektivtrafiken. Jag höll på att kräkas på bussen på väg till skolan av folks diverse morgonandedräkter och svettlukter, fyfan.

That's all for now, bye bye then!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0