vändstekt



Jag är inte helt säker, men det ser ut som att jag kan ha bränt mig lite, vad tror ni?

Det lustiga är att jag spenderade dubbelt så mycket tid på rygg som på mage, men jag har ändå knappt ens fått någon färg på framsidan. Skeva pigmentjävlar. Blir ryggläge hela dagen imorgon med andra ord.

Midsommar var en galen tillställning med Västeråsbesök i form av Maria som gjorde stan osäker med mig en hel helg. Det är alldeles för mkt galet som har hänt under helgen för att jag ens ska orka sammanfatta det här, men det var nog första och sista gången jag drack öl fyra dagar i rad - fyfan! Helgen avslutades iaf med AC/DC-konsert på söndagen som var helt suverän trots att jag var helt jäkla död i kroppen och huvudet. It was worth it.

Nu jobbar jag bara på att ta igen mig inför West Coast Riot på torsdag, det blir nog kick ass!

Saknar dig el Frido!

Take care now bye bye then!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Fridolina

Saknar dig med min lilla polkagris!

2009-06-24 @ 14:18:35
URL: http://dettaeinten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0