tribute to emilie

Det är få människor som är begåvade med vitsighet och ännu färre som förtjänar en egen citatbok. Min vän Emilie borde få en citatbok, därför brukar jag spara lite av hennes bevingade ord då och då. Så jag tänkte dela med mig lite till er.


Exempel 1: Jag och Emilie konverserar på msn, hon är Motvilja och jag är the one and only sinsister.

Motvilja säger:
Crap
Går in på tradera :( Stoppa mig?

sinsister säger:
wjat nog?
sinsister säger:
om jag kunde svenska skulle jag försöka

Motvilja säger:
Haha

sinsister säger:
what now
sinsister säger:
skulle det stå

Motvilja säger:
Förstod det, men det är engelska
__________________________________________________________________________

Exempel 2: Emilie skriver till mig på msn.

Lia säger:
jag är så jävla hemsk
Lia säger:
hittar en tjej på helgon som tror på gud typ och jag tänker direkt "Det var synd på en så söt tjej"
__________________________________________________________________________

Exempel 3: Emilie har ett utbrott på msn om hennes dåvarande karl som råkade komma från Grekland.

Lia säger:
jag blir knäpp på dimman

sinsister säger:
diskar han igen?

Lia säger:
han ringer. "Kan du kolla om vi har lasagne". Ursäkta? Skojar du med mig, vill du att jag ska stå och rota i frysen? "Vaddå har vi lasagne i frysen?" Men inte vet jag det är ju du som frågar. "Jomen vi har i frysen kom jag på". Jaha. "Men kan du kolla om vi har lasagne?" MEN DET FINNS JU I FRYSEN SADE DU JU! "Älskling" säger han
Lia säger:
lasagne är inte bara maten". Han menade lasagneplattor
Lia säger:
jag vill mörda honom ibland

sinsister säger:
hahaha
sinsister säger:
män är från grekland och kvnnor är från sverige
________________________________________________________________________

Exempel 4: Återigen en msn-konversation och jag blir uppläxad av Emilie för att jag inte går vidare med mitt liv.

sinsister säger:
nej det tänker jag inte. jag har bara svårt att säga åt mitt hjärta att hålla käften och dö

Lia Leodkardi säger:
men alltså man ska inte lyssna på nåt som inte kan komma på nåt bättre att göra än att dunka i en askonstig takt i typ 80år




Ni förstår vad jag menar va? Man vill bara gifta sig med henne.

Take care now bye bye then!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0