so i sold my soul.. again!


Imorgon åker jag hem till Göttlaborg igen, helt lyxigt att flyga ända från Luleå till Göteborg (iofs flygbyte i Stockholm och två och en halvtimmes väntetid men det är iaf inte 19 timmar tåg!). Meeeen, eftersom jag är svag för sedlar och kronor har jag bokat in mig på en hel del jobb nu..

Fredag: Medeltidsmöte 9.00 - sen uppdatering om hur vi ligger till där
Lördag: Ledig!
Söndag: jobb 6-16 men det blir nog snarare 7-17 om det regnar och jag inte vill promenera till korsvägen.
Måndag: jobb 6-16
Tisdag: jobb 10-20
Onsdag: Medeltidsjobb
Torsdag: jobb 10-20
Fredag: Medeltidsjobb
Lördag: ledig och bakfull efter medeltidsavslutningen och så har frida kommit hem då! wohoo!
Söndag: jobb 10-20.

Undrar när jag ska ha tid att komma ikapp med min sommarkurs egentligen..? Får blir på lördag då. Hejdå socialt liv!

Take care now bye bye then!

Ciao!


Ps: Kommer ni ihåg affischen jag ritat på i flera veckor? Den blev klar förra veckan och har godkänts av alla i bandet så det är lite småfix på den och sen ska det tryckas. Iiiih! Lägger upp den här sen någon gång. Any day now!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Ha! Är det där allt du jobbar? You ain't seen nothing!

2009-07-08 @ 16:50:20
Postat av: emma

allt jag jobbar nästa vecka ffs! eller från och med fredag tills nästa söndag. vahfan. du ska alltid vara värst!

2009-07-08 @ 21:57:27
URL: http://dettaeinten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0