Skellefte(å)

Snart ska jag hem till Skellefte. För det första hoppas jag verkligen att jag är frisk innan onsdag, för det andra hoppas jag verkligen att jag hinner träffa alla jag vill hinna träffa... Kommer att kännas skumt att komma "hem" på "besök" för att sen åka "hem" till Göteborg igen några dagar senare. Världen är lite uppochner just nu... Men i vilket fall som helst, jag längtar. 

     
    

Solen skiner i Göteborg i dag. Det är underbart väder ute. Jag sitter tyvärr inomhus med en mage som inte riktigt vill vara med och leka. Det var otroligt länge sedan jag var sjuk, och när man väl är sjuk så inser man hur tur man har som nästan aldrig är sjuk. Skulle bli galen om jag vore sjuk ofta... Det är ju så mycket man vill hinna med! Just nu hoppas jag bara att jag blir lite friskare så jag orkar hänga med Sara och Emma i kväll. Sitta hemma själv en lördagskväll? Nej, det finns inte på min världskarta... Hoppas jag.

KRAM!


Kommentarer
Postat av: sara p.

Kram och krya på dig!!!

2009-04-04 @ 16:13:08
URL: http://hannuochsarut.blogspot.com
Postat av: emma

du får vila vila vila så är du förhoppningsvis frisk ikväll!

2009-04-04 @ 16:20:11
URL: http://dettaeinten.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack för peppen tjejer! man vet aldrig, min norrländska tjurighet kanske tar mig till festen ikväll... om inte, ha så kul och räkna med mig nästa gång! :)

2009-04-04 @ 18:58:18
URL: http://dettaeinten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0